Agenda 2030 afspejler en udvikling i forståelsen af bæredygtig udvikling
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Standard
Agenda 2030 afspejler en udvikling i forståelsen af bæredygtig udvikling. / Richardson, Katherine.
In: Kognition og Pædagogik, Vol. 113, No. 3, 3, 08.2019, p. 20-28.Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Harvard
Richardson, K 2019, 'Agenda 2030 afspejler en udvikling i forståelsen af bæredygtig udvikling', Kognition og Pædagogik, vol. 113, no. 3, 3, pp. 20-28.
APA
Richardson, K. (2019). Agenda 2030 afspejler en udvikling i forståelsen af bæredygtig udvikling. Kognition og Pædagogik, 113(3), 20-28. [3].
Vancouver
Richardson K. Agenda 2030 afspejler en udvikling i forståelsen af bæredygtig udvikling. Kognition og Pædagogik. 2019 Aug;113(3):20-28. 3.
Author
Bibtex
@article{b49b9f0810394a4aad3cf26a16de6974,
title = "Agenda 2030 afspejler en udvikling i forst{\aa}elsen af b{\ae}redygtig udvikling",
author = "Katherine Richardson",
year = "2019",
month = aug,
language = "Dansk",
volume = "113",
pages = "20--28",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "3",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Agenda 2030 afspejler en udvikling i forståelsen af bæredygtig udvikling
AU - Richardson, Katherine
PY - 2019/8
Y1 - 2019/8
UR - https://dpf.dk/produkt/bog/agenda-2030-afspejler-udvikling-forstaaelsen-baeredygtig-udvikling
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 113
SP - 20
EP - 28
JO - Kognition & Paedagogik
JF - Kognition & Paedagogik
SN - 0906-6225
IS - 3
M1 - 3
ER -
ID: 226871419