Rød, gul eller grøn? Samarbejde mellem det offentlige og private skal sikre klimamærkets succes
Research output: Other contribution › Net publication - Internet publication › Communication
Hvis forbrugerne have tillid til klimamærket, er det afgørende, at udviklingen og markedsføringen sker i et tæt samarbejde mellem offentlige og private aktører, og at der udpeges en særlig myndighed til at stå bag mærket.
Original language | Danish |
---|---|
Publication date | 12 May 2022 |
Publisher | Altinget.dk |
Publication status | Published - 12 May 2022 |
Links
- https://ifro.ku.dk/debatindlaeg/debatindlaeg-2022/samarbejde-mellem-det-offentlige-og-private-skal-sikre-klimamaerkets-succes/
Accepted author manuscript
- https://www.altinget.dk/foedevarer/artikel/klimaraadet-roed-gul-eller-groen-samarbejde-mellem-det-offentlige-og-private-skal-sikre-klimamaerkets-succes
Final published version
ID: 368629957